

Service
Garanti og ansvar
Som forbruker gjelder kjøpslovens regler for varekjøp, tilsvarende 5 års reklamasjonsrett.
For våre bedriftskunder finnes informasjon om service og reklamasjonsrett i våre salgsbetingelser.

Reklamasjon på varer
Når du handler hos oss som forbruker, har du 5 års reklamasjonsrett på alle produkter. Det betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake, eller rabatt på prisen, avhengig av den konkrete situasjonen. Det er et krav at reklamasjonen er berettiget og at mangelen ikke har oppstått som følge av feil bruk av produktet eller annen skadeforvoldende atferd.
Du må reklamere innen "rimelig tid" etter at du har oppdaget mangelen på varen. Hvis du reklamerer innen to måneder etter at mangelen er oppdaget, vil reklamasjonen alltid være rettidig.
Hvis reklamasjonen er berettiget, refunderer vi dine fraktkostnader innenfor rimelighetens grenser. Varen må alltid sendes tilbake i forsvarlig emballasje, og husk å få en kvittering for forsendelsen, slik at vi kan refundere leveringskostnadene dine.
Ved feil, mangler eller ev. uteblitte leveranser bes henvendelse rettes til:
Wineandbarrels A/S e-post:
service@wineandbarrels.com
eller
Tlf. +47 239 666 26
Send varen til:
Wineandbarrels
Rønnevangsalle 8
3400 Hillerød
Når du returnerer varen, ber vi deg beskrive problemet så detaljert som mulig.
Ekspedisjonen fremmes hvis tilstrekkelig informasjon følger pakken, f.eks. kopi av ordrebekreftelsen/forhåndskorrespondanse samt reg. nr. og konto nr. til den bankkonto som refusjonen kan foregå til.
Vi mottar verken pakker uten utdeling eller pakker sendt per etterkrav.
Når du returnerer varen, ber vi deg beskrive problemet så detaljert som mulig.
Refusjon gjennomføres kun hvis tilstrekkelig informasjon følger pakken, f.eks. kopi av ordrebekreftelsen/tidligere korrespondanse samt kontonr. til den bankkonto som refusjonen kan foregå til.
Vi mottar kun pakker adressert direkte til oss, og aksepterer ikke sendinger sendt per postoppkrav.
Når du handler hos oss som forbruker, gjelder kjøpslovens regler for varekjøp, men ikke tjenester. Det betyr at du i utgangspunktet ikke har 2 års reklamasjonsrett på ytelser.
Hvis du ikke er fornøyd med ytelsen, kan du naturligvis kontakte oss på service@wineandbarrels.com.